Monday, August 15, 2016

וויסעגעעק וואָס איז אַ ציל מאַרק






+

וויסעגעעק: וואָס איז אַ ציל מאַרק? אויך באקאנט ווי אַ ציל וילעם אָדער אַ טאַרגעטעד מאַרק, אַ ציל מאַרק איז אַ ספּעציפיש גרופּע פון ​​קאָנסומערס אַז אַ געשעפט וויל צו צוציען און פאַרקויפן זייַן שורה פון סכוירע אָדער באַדינונגען צו. א ציל מאַרק זאל זיין Defined אין טערמינען פון עלטער, דזשענדער, געשלעכט אָריענטירונג, עקאָנאָמיש קלאַס, עטניסיטי, רעליגיע, אָדער אָרט. דעם פּראָצעס פון סאָסיאָ-עקאָנאָמיש גרופּינג אַלאַוז ביזנעסער צו שאַפֿן Profiles פון די טיפּיש קונה וואס איז מסתּמא צו קויפן פּראָדוקטן פון די פירמע, וואָס אין דרייַ גיט די באזע פֿאַר די שאַפונג פון מאַרקעטינג און סאַלעס ינישאַטיווז אַז לאָזן די געשעפט צו בויען אַ קלייאַנטעל ין אַז קונה דעמאָגראַפיק. די לעגיטימאַציע פון ​​אַ ציל מאַרק איז זייער וויכטיק צו די לאַנג-טערמין אָפּעראַציע פון ​​אַ געשעפט. אָן אַ קלאָר שכל פון וואס איז מסתּמא צו זיין אינטערעסירט אין די פּראָדוקטן געפֿינט דורך די פירמע, עס איז זייער שווער צו פּראָואַקטיוולי נעמען טריט צו פאַרבינדן מיט פּאָטענציעל קאַסטאַמערז. דורך דעפינינג די גרונט טשאַראַקטעריסטיקס פון אַ געגעבן ציל וילעם, און דעמאָלט ידענטיפיינג די וועגן אַז די פירמע קענען טרעפן זייער דאַרף און וויל, דער פּראָצעס פון בנין אַ קונה באַזע ווערט פיל גרינגער. בשעת עטלעכע קאָמפּאַניעס טענד צו פאָקוס אויף ריטשינג און מיינטיינינג אַ ספּעציפיש ציל מאַרק, אנדערע ביזנעסער וועט זוכן צו פעסטשטעלן אָנגאָינג באציונגען מיט קאָנסומערס אין עטלעכע פאַרשידענע מאַרק. דאס העלפּס צו ינסאַלייט די פירמע פון ​​פּלוצעמדיק ענדערונגען אין קונה טייסץ אָדער פינאַנציעל ריווערסאַלז אַז פּראַל די גאנצע קאַנסומער דעמאָגראַפיק. לעמאָשל, אויב אַ פירמע קאַלטיווייץ איין פּראָדוקט שורה אַז אַפּילז צו טינז און אנדערן וואָס ציט מענטשן צווישן די צייטן פון פופציק און 65, די געשעפט קענען אָפֿט פאָטאָ ונפאָרעסעען דראָפּס אין סאַלעס אין איין דעמאָגראַפיק מיט די קאַנטיניוינג שטאַרק סאַלעס אין די אנדערע. פילע קאָמפּאַניעס נוצן דעם באַגריף פון אַ ציל מאַרק צו אַנטוויקלען נייע פּראָדוקט שורות אַז וועט לאָזן די געשעפט צו פאַרגרעסערן די גרייס פון זייַן קליענט באַזע ין אַז זעלביקער דעמאָגראַפיק. דעם מיטל אַז אַ פירמע וואָס טראגט ספּאָרטינג ויסריכט קען מאַכן און מאַרק אַ שורה פון ספּאָרט מעמעראַביליאַ, אַזאַ ווי וואַנט קונסט, היסטאָריעס פון פאַרשידן ספּאָרט, אָדער צירונג מיט אַ ספּאָרט טעמע. קאָנסומערס וואס שוין קויפן די ספּאָרטינג ויסריכט קען אויך קויפן סכוירע פון ​​די נאָך שורות, זינט זיי געטרויען די פּראָדוקטן ביז אַהער פּערטשאַסט פון די פאַבריקאַנט. עס איז ניט ומגעוויינטלעך פֿאַר קיין געשעפט צו אַססעסס זייַן אַפּעלירן אין פאַרשידן ציל מאַרקעץ, און באַשליסן אויב עס איז אַ נויט צו יקספּאַנד אין אנדערע מאַרק. אַפֿילו קאָמפּאַניעס וואס האָבן שוין דיווערסיפיעד און האָבן אַ שטאַרק בייַזייַן אין עטלעכע מאַרקעץ וועט וועלן צו זיין אויף די לוקאַוט פֿאַר ימערדזשינג מאַרקעץ ווו זיי קענען דערגרייכן פאַרשידענע דעמאָגראַפיקס בשעת האלטן אויף צו קראַנט קלייאַנץ. פֿאַר דעם סיבה, די אַרבעט פון ידענטיפיינג און קוואַליפיינג אַ ציל מאַרק איז אַ אָנגאָינג פּראָצעס פֿאַר ביזנעסער פון קיין נומער, ריינדזשינג די מאַם-און-קנאַל קראָם אַראָפּ די גאַס צו די מאַלטי-נאציאנאלע קאָרפּאָראַציע.


alhacerclicaquicastellano1.blogspot.com


No comments:

Post a Comment